Velkommen til Gødvad GIF Gymnastik!

Sæsonåbning 2023/2024

Søndag den 6. August 2023 kl 12:00 åbnes der for tilmelding til sæsonen 2023/2024.

Al tilmelding foregår på: http://godvadifgymnastik.klub-modul.dk/

Fællesskab - Rummelighed - Sammenhold

Den fornemste opgave for frivillige og engagerede i Gødvad GIF Gymnastik er at sikre, at alle børn og voksne er en del af fællesskabet. Vi vil, vi tør og sammen kan vi gøre en forskel.

Det viser vi i denne lille video.

Gymnastikafdelingen søger hele tiden at udbygge og tilpasse vores tilbud, så der er noget for enhver smag og enhver alder i foreningen. Vi er åbne over for nye ideer og tiltag, og hilser desuden altid frivillige velkomne, der har lyst til at give en hånd med - hvad enten det er i gymnastiksalen, bestyrelsen eller til et af vores arrangementer.  Send en uforpligtende e-mail til formand Betina Agerholm Trumpf, så drøfter vi mulighederne.

Vi afslutter naturligvis sæsonen med en fantastisk forårsopvisning i hallen, hvor alle gymnaster og dansere viser det bedste de har lært.