Idebank

Beskrivelse:

Idebankens indhold

OprettetTitelBeskrivelse
12-06-2017 22:49UNG FREDAG I GØDVADMulighed for at prøve de forskellige tilbud i hele foreningen. En fredag aften ved et lille beløb ved indgangen og så et fedt program.  Med sjov og spas.....Evt afsluttet med sodavands diskotek.....
12-06-2017 22:48Cirkeltræning for ungeForeslår at gymnastik starter et cirkeltrænkngshold for unge, som vil holde sig i form.
Foreningsnote (gymnastik): Der er desværre ikke ledige haltider i hverdagene, men hvis der kan findes en instruktør er der muligheder i weekenden.
12-06-2017 22:46Floorball for børn og ungeAt floorball konceptet udvides, så der også tilbydes floorball til børn og unge.
12-06-2017 22:45BarselsgymnastikNyt motionshold for forældre med helt små børn om formiddagen.
Foreningsnote (Gymnastik): Der er måske mulighed for at låne lokaler på plejecenteret i dagtimerne. Vi leder p.t. efter en instruktør.