Tilmelding og kontingent

Tilmelding og klubmodul

Hvis du gerne vil prøve fodbold af eller være medlem, så er du velkommen til at møde op til træning og/eller kontakte træneren. Vi giver 2 ugers prøveperiode, derefter skal man blive medlem og betale sit kontingent.

Klik på linket til klubmodulet for at oprette profil/betale kontingent: www.godvadiffodbold.klub-modul.dk.

Når profilen er oprettet, tilmelder man sig det ønskede hold og betaler. Vi bruger i øvrigt klubmodulet til de fleste af vores øvrige arrangementer, såsom stævner. Vi bruger også klubmodulet til det meste af vores kommunikation fra bestyrelsen og fra trænere. Så derfor er det vigtigt at spillerne er oprettet og med den rigtige mail adresse.

Man SKAL være medlem for at man kan spille kampe for Gødvad GIF Fodbold.

Betalingskort

Det er ved tilmelding i Klubmodulet muligt at betale med Dankort, Visakort, Mastercard og debetkort, såsom Visa Electron o.l.

Automatisk betaling af kontingent

Vi køre med løbende abonnement med automatisk betaling af kontingent fra det tilmeldte betalingskort. Når du har tilmeldt dig et hold, vil de halvårlige kontingentbetalinger automatisk blive trukket henholdsvis d. 1. marts og d. 15. august indtil man melder sig fra holdet igen. Der vil blive udsendt en mail med påmindelse om kontingentbetalingen ca. 10 dage før beløbet trækkes. Udmelding fra et hold skal ske INDEN kontingent trækkes, da vi ikke tilbagebetaler indbetalt kontingent.

Udmelding

Ønsker du at melde dig af et hold, kan du udmelde dig online ved at log ind på din profil i www.godvadiffodbold.klub-modul.dk og under "Mine tilmeldinger" gå ind på dit hold og udmelde dig.

Hvis du oplever problemer med at udmelde dig via Klubmodulet, skal du kontakte bestyrelsen.

Husk at udmelde dig i god tid inden den automatiske kontingentbetaling.

Kontingentsatser

Halvårlige kontingentsatser for Fodboldafdelingen. Opkræves automatisk d. 1. marts og d. 15. august.

Hold 2023
U5 - U6 300 kr
U7 - U9 400 kr
U10 - U12 450 kr
U13 - U18 500 kr
Senior 500 kr
OldBoys 400 kr
Vinterfoldbold oldboys 100 kr
Fodboldfitness & Special Olympics 100 kr
Passive medlemmer* 100 kr

* Passive medlemmer er medlemmer, der gerne vil støtte fodboldafdelingen økonomisk, og er typisk tidligere aktive medlemmer, forældre til ungdomsspillere, ægtefæller, bedsteforældre m.m.

Ønsker du at blive passiv medlem, skal du tilmelde dig holdet "Passiv" i Klubmodulet.