Klubhuset

For enden af Gødvadhallen ligger klubhuset med en veludstyret kiosk og et flinkt personale. Målet med klubhuset er, at det anvendes så meget som muligt - af klubbens medlemmer og til klubbens arrangementer.

Klubhuset kan ikke udlånes til private fester.

Der er i øjeblikket ingen faste åbningstider, så huset er kun åbnet i forbindelse med arrangementer

Vi arbejder hele tiden på at få etableret en løsning, hvor der bliver mere liv omkring klubhuset, så I alle kan få glæde af de nye lækre faciliteter med fladskærm, dart, bordfodboldspil og billard.

Sportsanlæg

Tilknyttet foreningen er Gødvadhallen og sportsbanerne omkring hallen.

Gødvadhallen

Gødvadhallen er kommunalt ejet og blev indviet i 1988. Den blev bygget som en skolehal tilhørende Gødvadskolen og Dybkærskolen. Hallen er meget brugt, da skolerne bruger den fra kl. 8:00 til 15:00 ugens 5 føreste dage.

Gødvad GIF bruger hallen i de timer, der resterer.

I hallen er der en håndboldbane og 5 badmintonbaner. Desuden er der mulighed for at spille volleyball. Der er enkelte gymnastikredskaber og få madrasser.

Udendørs fodboldbaner

Gødvad GIF har fået stillet 5 fodboldbaner til rådighed.

De 4 ligger ved Gødvadhallen. Den 5. ligger ved Gødvadskolen. Banen ved Gødvadskolen bruges i opstartsfasen af seniorer og de ældste ungdomshold, både til træning og træningskampe.

Når turneringen går i gang omkring 1. april spilles der på banerne ved hallen.