Seniorer og motionister

Seniortræningen er tænkt som en mulighed for alsidig træning, hvor der spilles badminton på tværs af alder og køn.  Den primære aldersgruppe vil være U19 og opefter, og vi forventer at spillere på seniorholdet har flere års badmintonerfaring bag sig.

Der er ikke tilknyttet faste trænere til holdet, men flere af vores trænere vil deltage på lige fod med de øvrige spillere. Træningen tilrettelægges i fællesskab, hvor alle har mulighed for at byde ind med forslag til indholdet.
Der vil være mulighed for både stævner og holdturneringer for seniorer. Hvis der er interesse for det, og antallet af spillere på holdet tillader det, kan vi tilmelde et hold til holdturnering i DGI.

Hvornår foregår det?

Seniortræningen foregår mandage i Gødvad Hallen.
Motionisterne har 9 baner til rådighed på gymnasiet på onsdage onsdag.

Seniortræning koster 1000 kr. pr. spiller + 200 kr. for bolde for hele sæsonen.
Prisen for motionister er 600 kr. pr. spiller for hele sæsonen. Man skal selv medbringe bolde.

Tilmeldingen skal foregå her www.godvadbadminton.klub-modul.dk
Der skal oprettes en profil pr. spiller.

Seniorer / Motionister - Træningstider (23.08.2016 - 26.04.2017)

Sted Dag Tidspunkt
Gødvad Hallen Seniortræning mandag 20:00 - 21:30