Nyt fra Fitness

Udvidelse af fitness - ny kontingent 07-11-2023
Så er vi endelig i gang med udvidelsen af Gødvad GIF - Fitness. Vi forventer, at alt er klart til 1. januar 2024. Der kan komme gener under renoveringen, og på et tidspunkt begynder vi også at flytte rundt på udstyret.

De nye rammer gør også, at vi kommer til at hæve kontingentet.
  • Medlemmer af andre afdeling i Gødvad GIF : Kr 100,-
  • Øvrige medlemmer : Kr. 150,-
Den rabataftaler som medlemmer af Cafe Solskin har haft bortfalder, så de skal fremover også betale kr. 150,-

Vi håber, at I glæder jer til de nye rammer.
Vi må desværre igen lukke fitness 10-12-2020
På grund af de nye vejledninger fra regeringen, så må vi desværre igen lukke ned for fitness.

Derfor er det ikke muligt at bruge centret efter kl 16 den 11. december 2020.

Vi håber, at vi snart får lov at åbne igen, men det bliver tidligst i januar.
Opstart af fitness 16. juni 2020 14-06-2020

Så er vi klar til at åbne fitness centret igen. Vi er i gang med at lave de sidste plakater med information, og i morgen får vi sikret os, at rengøringen begynder at komme i lokalet dagligt.

I denne nyhed er der information omkring:
  • Opstarts tidspunkt
  • Retningslinjer
  • Kontingent for juni og juli
  • Mulighed for refusion af kontingent

Opstarts tidspunkt

Du kan komme i gang med at træne tirsdag den 16. juni.

Men der er naturligvis nogle nye rammer, så vi kan passe på hinanden. Der bliver også behov for, at I hjælper hinanden med at overholde kravene, og giv os gerne et tip, hvis du mener, at vi kan gøre noget bedre.

Alle skal følge disse retningslinjer.

• Max 8 i lokalet.
    • Det vil sige, at hvis der allerede er 8 i lokalet, når du kommer, så må du vente udenfor, eller eventuelt prøve at komme igen senere.
  • Alle skal bruge deres nøglebrik, også når man kommer flere på en gang
    • Det skyldes, at vi så har bedre mulighed for sporing, hvis nogen bliver syge, og desuden kan vi følge med i, at der ikke er for mange i lokalet
  • Hver anden maskine/station skal være ledig
    • Så du må aldrig bruge en maskine/station ved siden af en, der allerede er i brug.
  • Vi har lavet ensretning i lokalet - Følg pilene
  • Husk altid at spritte udstyr af umiddelbart efter du har brugt det
    • Vi vil sørge for, at der er sprit i sprayflasker samt ekstra papir
  • Medbring selv vand, da vanddispenseren i entreen er lukket ned
  • Medbring håndklæde så du kan tørre dit sved af undervejs
  • Brug håndsprit før og under træningen
  • Hvis du anvender toilettet, så skal vask, vandhane mv sprittes af efter brug.
    • Der er sprit og papir på toilettet
 Hvis reglerne ikke bliver efterlevet, så vil vi være nødt til at lukke centret igen
  • Der vil være skilte med reglerne i lokalet
  • Der vil være daglig rengøring af centret
  • Hvis du har nogle symptomer, så må du naturligvis ikke bruge fitness lokalet

Kontingent juni og juli

Hvis du har betalt for marts måned, så er din brik fortsat aktiv. Det betyder, at du også kan træne resten af juni. Primo juli skal du så begynde at betale kontingent igen, og vi skal have pengene senest den 6. juli, ellers bliver din brik spærret.

Refusion af kontingent

Der er udsendt en mail med informationer. Hvis du ikke har fået denne mail, så kontakt os på ggif.fitness@gmail.com

Vi håber, at I glæder jer til at komme i gang igen, og vi opfordrer til, at I passer godt på hinanden.
Vent med at betale kontingent 26-04-2020
Da fitness centret pt er lukket pga COVID-19, så skal du naturligvis ikke betale dit kontingent.

Vi vender tilbage med besked om, hvordan du kommer i gang igen, når vi får lov til at åbne fitnesscentret.

Vi har benyttet lukningen til at få gjort hovedrent samt få serviceret alt udstyret, så det er klart, når vi igen kommer igang.
Husk at rydde op 16-07-2017

Vi har skiftet rengøringsfirma, og der bliver gjort rent i lokalet 3 gange om ugen. Men der er brug for, at vi alle gør en indsats for at holde lokalet rent og rydeligt:
  • Husk at sætte vægte og andet løst udstyr på plads hver gang
  • Husk at tørre maskinerne af efter brug
  • Husk at papir skal i skraldespandene og ikke på gulvet
  • Husk altid at tjekke vinduerne. I denne tid står de ofte åbne, hvilket er ok, men de skal lukkes når den sidste forlader lokalet
God sommer
God sommer 16-07-2017
Selvom det er sommer, så er det fortsat muligt at træne. Så hvis det danske sommervejr viser sig fra den våde side, så benyt dig af muligheden til at få trænet lidt.

Bestyrelsen holder ferie i juli, så vi er ikke i klubhuset den første og den sidste tirsdag i måneden. Vi er tilbage igen den 1. august.

God sommer.
Har du forslag eller gode ideer til aktiviteter? 21-06-2017
Så hører vi gerne fra dig - for vi er åbne for initiativer, der kan være til gavn for både nuværende og kommende medlemmer af foreningen.

Tidligere har vi for eksempel haft et løbehold, hvor interessen desværre gradvist forsvandt. Men tænker du, at tiden er inde til at starte op igen - og kunne du eventuelt tænke dig at være tovholder - så send en mail med din idé til ggif.fitness@gmail.com.

På forhånd tak!
Overvejer du at starte på et løbeprogram? 30-05-2017
Så kan du finde masser af inspiration og løbeprogrammer på http://dourun.com/prg.asp.

Her finder du programmer for blandt andet begyndere, øvede, puls- og maratontræning - der er masser af muligheder.

Hvis du kaster dig ud i træningen, er vi i foreningen selvfølgelig interesserede i at høre, hvordan det går, og om det kan anbefales :)
Gødvad Gymnastik & Idræftsforening