Priser og tilmelding

Det er enkelt at blive medlem af fitness! Økonomien omkring fitnesscentret skal bare løbe rundt, og der er ingen, der skal tjene penge på centret. Derfor kan vi også tilbyde et billigt kontingent:

• Medlemmer i Gødvad GIF: Kr. 100,- pr. måned
  • Øvrige: Kr. 150,- pr. måned

Du betaler 100,- i indmeldelsesgebyr. Af de 100,- er de 50,- depositum for din nøgle. Når du returnerer din nøglebrik, så vil du få kr. 50,- igen.

OBS: Hvis et medlem undlader at betale kontingent i 4 måneder i træk, bortfalder retten til at få depositum retur.

Hvordan kommer jeg ind?

Ved indmeldelse modtager du en nøglebrik, som åbner døren til fitnesslokalet. Nøglebrikken er personlig og må ikke lånes ud til andre. Kun medlemmer af fitness må lukkes ind i fitnesscentret.

Hvis foreningen konstaterer misbrug, vil nøglebrikken bliver låst. Der vil være uanmeldt kontrol, hvor man kan blive bedt om at vise billedlegitimation.

En nøglebrik vil kun forblive aktiv, hvis der er betalt kontingent senest den 5. i måneden. Ellers bliver den spærret uden yderligere varsel. Når der bliver betalt, vil brikken blive åbnet igen. Der kan gå noget tid, da vi ikke tjekker betalinger hver dag.

Hvis en nøglebrik har været spærret i mere end 4 måneder, så bortfalder muligheden for at få depositum retur, og brikken bliver slettet, så den ikke kan åbnes igen. Det vil være nødvendigt at betale for en ny brik, hvis træningen skal genoptages. Dette er nødvendigt af administrative grunde, da foreningen skal købe flere brikker, end der reelt er brug for, i de tilfælde, hvor tidligere medlemmer beholder brikkerne. Foreningens abonnement på adgangssystemet er afhængigt af, hvor mange brikker der er registreret - uanset om de er aktive eller ej.

Hvordan bliver jeg medlem?

Det er enkelt! Send en mail til ggif.fitness@gmail.com med oplysninger om:

• din fødselsdato
  • dit navn
  • din adresse og
  • dit telefonnummer

Så får du nærmere oplysninger omkring betaling og nøglebrik.

Eller brug tilmeldingsblanketten

Du kan også udfylde denne tilmeldingsblanket og komme op i klubhuset den første eller den sidste tirsdag i måneden mellem klokken 18:30 og 19:30

Vi ses!